Ves al contingut.
|
Salta a la navegació
Traductor de Google
Reus
Transparència
Navigation
Inici
Contacta
Notícies
Sou a:
Inici
Indicadors
Indicadors ITA
2014
Relacions amb els ciutadans i la societat
Info
Relacions amb els ciutadans i la societat
Característiques de la pàgina web de l'Ajuntament
S'ha implantat un Portal (o secció específica) de transparència a la web de l'Ajuntament.
Existeix un Cercador intern clarament visible a la web de l'Ajuntament.
Informació i atenció al ciutadà
Es pot veure a la portada d'inici el Mapa de la pròpia web de l'Ajuntament.
Es publiquen dades sobre les preguntes rebudes dels ciutadans o organitzacions.
Es publica el catàleg general de serveis, aixi com les seus dels serveis i equipaments de l'entitat, amb direcció, horaris d'atenció al públic i enllaços a les seves pàgines web i/o adreces de correu electrònic.
Es publica el catàleg actualitzat dels procediments administratius de la seva competència.
S'informa a la web sobre situació i talls en el trànsit, i/o incidències en els serveis municipals.
Es recull a la web informació actualitzada sobre la situació mediambiental (contaminació de l'aire i acústica) en el municipi.
Es contempla a la web municipal un espai per a que expressin les seves opinions i propostes els Grups polítics municipals.
Es contempla a la web un espai reservat per les diferents Associacions de veïns del municipi, i es publica una relació dels temes o preguntes formulades per aquestes Associacions.
Existeixen a la web municipal fòrums de discusió o perfils de xarxes socials.
Grau de compromís envers la ciutadania
Existeix i es publica un Reglament de Participació ciutadana.
Existeixen i s'infoma sobre els Consells municipals i/o altres canals de participació ciutadana (Fòrums ciutat, Consells socials d'Urbanisme...) i es publiquen els seus acords, informes o propostes.
Es possibiliten els suggeriments i la participació ciutadana en l'elaboració dels plans econòmics i Pressupostos municipals.
Existeix i s'informa sobre una/es Carta/es de Serveis municipals, i del grau de compliment dels compromisos establerts en aquesta/es.
Existeixen i es publiquen els resultats d'enquestes sobre prestació dels serveis.