Ves al contingut. | Salta a la navegació

 Català    
  • slide1.jpg
  • slide2.jpg
  • slide3.jpg
  • slide4.jpg
  • slide5.jpg
  • Portal Reus Open Data

Navigation

Relació de llocs de treball, personal directiu i eventual

  • Relació de llocs de treball del personal funcionari, laboral, directiu i eventual de confiança a Reus.cat (inclou retribucions)

  • Funcions del personal directiu i personal eventual de l'Ajuntament de Reus:

                          -  personal directiu
                          -  personal eventual de confiança


Personal directiu:

informació actualitzada a gener de 2017

Càrrec: GERENT DE SERVEIS GENERALS
titular: Josep Solé Tarragó
Funcions:  - Dirigir, coordinar i impulsar l'actuació de l'administració municipal en les diferents àrees, serveis i entitats dependents d'acord amb la normativa vigent i les directrius de l'equip de govern
- Impulsar i coordinar l'execució dels acords adoptats pels òrgans de govern de l'Ajuntament
- Dirigir i coordinar l'actuació i les funcions del personal directiu municipal
- Organitzar i distribuir els recursos humans, tecnològics i financers de la Corporació per complir els ojectius fixats pels òrgans de govern exercir les funcions de representació i negociació que se li encomanin
Perfil Professional: Economista de professió amb una acreditada experiència en l’administració pública. Ha estat a la gerència de la Universitat Rovira i Virgili, i a la de la Universitat de Girona. En els últims anys ha estat director de Serveis de Gestió, Organització i Planificació de l’Àrea Metropolitana de Barcelona.
Càrrec: GERENT-COORDINADOR DE SERVEIS A LA PERSONA
titular: Anna Puigdomènech Romero
Funcions:  Desenvolupar i executar els plans d'actuació i les decisions adoptades pels òrgans de govern i la planificació i coordinació d'activitats, avaluació i proposta d'innovació i millora de la direcció dels Serveis Socials i atenció a les persones, la direcció dels Serveis Culturals, l'Institut Municipal de Museus de Reus, les incloses en l'àmbit de la Regidoria delegada de l'Àrea de Salut, ensenyament i política lingüística, joventut, serveis a la ciutadania i gent gran.
Perfil Professional: Llicenciada en Ciències del Treball, diplomada Graduat Social,  Tècnica superior en PRL especialitat Seguretat en el treball i coach certificada, completa la seva formació amb un màster Universitari en Direcció i Gestió Empresarial (MBA). Té una dilatada trajectòria com a directiva, especialment en l’àmbit dels Recursos Humans de grans empreses. Per altra banda, destaca la seva participació en projectes d'empreses saludables així com   el programa d’igualtat d’oportunitats en l’entorn laboral i el programa preventiu del risc psicosocial en el treball. En l’àmbit dels serveis a les persones, té un relleu especial la creació del programa “Gestió Alimentària” destinat a la recuperació d’aliments frescos per a persones sense recursos
Càrrec: GERENT-COORDINADOR DE SERVEIS TERRITORIALS
titular: Gabriel Bosques Sánchez
Funcions:  Desenvolupar i executar els plans d'actuació i les decisions adoptades pels òrgans de govern i la planificació i coordinació d'activitats, avaluació i proposta d'innovació i millora en matèria d'Arquitectura i Urbanisme, Via Pública, Medi Ambient i Salut Pública.
Perfil Professional: Arquitecte des del 1996.
Treballa a l'ajuntament de Reus des del 2001. Conològicament, des del juliol de 2001 com a tècnic superior d'administració especial, des del 2008 com a Cap de Secció d'arquitectura i des del 2014 com a Cap de Servei del mateix departament. Va començar la seva carrera en l'administració pública treballant un any al Consell Comarcal del Baix Camp (1998) i dos anys a l'ajuntament de Salou (2000 i 2001).
Ha estat professor de l'Escola d'Art i Disseny de Reus els anys 2000, 2001 i 2002 com a professor de taller i projecte d'interiors i d'arquitectura efímera.
Compatibilitza el seu treball en l'administració pública amb l'activitat professional d'arquitecte. Participa assiduament del món acadèmic en Universitats i Escoles d'arts com a ponent o professor convidat.


Personal eventual de confiança:

Càrrec: CAP DE GABINET D'ALCALDIA
titular: Marc Just Mallafré
Funcions: Desenvolupar funcions d'assessorament i tasques de col·laboració immediata a l'Alcalde.
Perfil professional Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques, a la Universitat Rovira i Virgili (2006-2011). Cap de gabinet d'Alcaldia de l'Ajuntament de Reus des de juliol de 2015. Anteriorment havia treballat a l'Ajuntament de Cambrils primer com a director del Gabinet de Comunicació Institucional i posteriorment com a cap de Gabinet d'Alcaldia i Comunicació. Ha dirigit i tingut responsabilitats en marketing i comunicació en empreses de diferents sectors. En l'àmbit esportiu, ha estat entrenador i coordinador de l'escola de bàsquet del CB Cambrils, així com membre de la directiva. 


Altre personal eventual de confiança:

Càrrec: DELEGAT/DA DE SERVEIS
Funcions: Desenvolupar funcions d'assessorament i tasques de col·laboració immediata a l'Alcaldia en relació a determinats serveis.
Càrrec: ASSESSOR/A D'ÀREA
Funcions: Desenvolupar funcions d'assessorament i tasques de col·laboració immediata a regidors/es delegats/des en relació a determinades àrees.
Càrrec: ASSESSOR/A DELS GRUPS MUNICIPALS
Funcions: Desenvolupar funcions d'assessorament i tasques de col·laboracio immediata als distints grups polítics municipals.